Založ si blog

V neustálom pohybe

Pocítiť mi chybu dáš,

však na výhru zabúdaš.

Stále chceš byť najlepší

a vraj obdiv nehľadáš.

Pochybujem stále viac

o Tebe i o sebe,

že normálny si…

I keď, kto je?

Skromného hrať,

to ti ide.

Naopak však cítiš vnútri,

potrebuješ pohľady,

chlácholivé slová.

Vždy nové osoby,

vedľa Teba stretám.

Nemeníš sa, to nie,

ale zrkadlo je iné.

Nezostaneš nikde dlho,

myslíš už na zajtrajšok,

kde spomenieš včerajší deň,

čím spôsobíš zmätok.

Si hrdý naďalej,

všetko Ti vychádza.

Zabúdaš však na okolie.

To nie je až také pokojné.

Na čo sa tu rozčuľovať?

Snáď sa raz aj sám pochopíš,

nájdeš strechu pevnú

so základom stálym

a odmietneš dýchať pre iné ako teraz.

Marec

15.04.2010

Opäť som nemohla spať, ďalšia z prebdených nocí. Myšlienky sa na mňa valili, ako rozhnevané včely po zničení úľu. Hlavou sa mi mihali, ruky mi stískali. Ani levanduľa pri posteli nepomáha ukľudniť sa. Zabudla som na niečo? Banka, pošta, termíny…Dosť! Však sa z toho zbláznim asi. Spánok, vráť sa ku mne, i keď nepoznáme sa verne. Na čo ťa je toľko tam, kde si [...]

Na pochôdzkach mestom

09.03.2010

Včera pri prechádzaní mestom som bola o čosi vnímavejšia ako inokedy. Bolo to z dôvodu MDŽ. Chcela som zistiť, koľko ľudí uvidím s kvetom v ruke. Všímala som si mužov, chlapcov, dámy, slečny, dievčatá bez ohľadu na to, čo majú na sebe a či sú to punkerky alebo vyznávačky ležérneho štýlu. Naschvál som zavítala aj do nákupných centier bez toho, aby som [...]

Neha

08.03.2010

Kde bolo tam bolo. Za horami za dolami. Kde sa piesok lial a voda sa sypala. Aj takto by sa mohol začať príbeh. Všetko rozprávkové začína týmito slovami, ale… Neďaleko leží malé mestečko. Historické, neobyčajné miesto so Štúrom na čele parku. Chvíľu od centra stojí zelený dom. Stavba podobná ostatným, ale zároveň úplne iná, výnimočná. Okrem jeho farby [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 37345x
Priemerná čítanosť článkov: 1698x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy