Založ si blog

Vianočná cukrovinka

     Ako každý rok, aj ten minulý sa konali v našom meste vianočné trhy. Na tomto mieste sa začína môj vianočný príbeh.

     Mesto bolo krásne osvetlené, všade rozvoniavali vianočné cukrovinky a v tom…

Tu sa stretli naše pohľady prvýkrát. Stála som v rade na trdelníky. On prechádzal pomaly, pretláčajúc sa davom, okolo. Krásne sa na mňa usmial a pokračoval ďalej. V ten večer sme sa stretli ešte niekoľkokrát. Začalo to mať formu románov.

Keď sme sa videli už asi piaty raz, obaja sme sa rozosmiali. Pán Neznámy bol odvážnejší a pozval ma do kaviarne. Bolo to moje najdlhšie a najpríjemnejšie popíjanie kávy. Dlho sme sa rozprávali, potom sme si vymenili čísla a rozlúčili sme sa. Nič som si od tohto večera nesľubovala, keďže na lásku na prvý pohľad neverím.

     Odvtedy sme sa však často stretávali. Rozprávali sme sa a zároveň spoznávali. S rovnakým zámerom sme sa stretli aj dvadsiateho druhého decembra. Naše posedenie malo však iný nádych, pretože sme sa mali rozlúčiť na celé sviatky. Aj teraz sme rozprávali o všeličom, ale zmenou bol rozhovor o našom vzťahu. Bolo to nečakané. Lásku mi vyznal síce nie pod imelom, no i tak veľmi pekne.

Nemali sme sa vidieť tri týždne, ale nevydržali sme ani tri dni. Náš vzťah rástol. Stále sme na seba mysleli.

Veľký zlom nastal odlúčením na dva mesiace, kedy sme sa vôbec nestretli. Možno naozaj platí: ,,Zíde z očí, zíde z mysle.“. Ja som však neprestela myslieť a tuším ani on.

Keď sme sa opäť rozprávali, po ôsmich týždňoch, bolo to zvláštne. Akoby medzi nami nikdy nič nebolo. Ani jeden z nás nemal odvahu opýtať sa, čo sa stalo. Nemohla som vydržať to príšerné napätie a začala som dlhý rozhovor.

     Cit medzi nami už nebol taký intenzívny ako predtým, ale aj tak vyslovená skutočnosť zabolela. Zvláštny pocit, aj napriek tomu, že som si dávno uvedomila, čo sa deje. Obaja sme pochopili, že sme si až príliš vzdialení.

 

 

Marec

15.04.2010

Opäť som nemohla spať, ďalšia z prebdených nocí. Myšlienky sa na mňa valili, ako rozhnevané včely po zničení úľu. Hlavou sa mi mihali, ruky mi stískali. Ani levanduľa pri posteli nepomáha ukľudniť sa. Zabudla som na niečo? Banka, pošta, termíny…Dosť! Však sa z toho zbláznim asi. Spánok, vráť sa ku mne, i keď nepoznáme sa verne. Na čo ťa je toľko tam, kde si [...]

V neustálom pohybe

15.04.2010

Pocítiť mi chybu dáš, však na výhru zabúdaš. Stále chceš byť najlepší a vraj obdiv nehľadáš. Pochybujem stále viac o Tebe i o sebe, že normálny si… I keď, kto je? Skromného hrať, to ti ide. Naopak však cítiš vnútri, potrebuješ pohľady, chlácholivé slová. Vždy nové osoby, vedľa Teba stretám. Nemeníš sa, to nie, ale zrkadlo je iné. Nezostaneš nikde dlho, [...]

Na pochôdzkach mestom

09.03.2010

Včera pri prechádzaní mestom som bola o čosi vnímavejšia ako inokedy. Bolo to z dôvodu MDŽ. Chcela som zistiť, koľko ľudí uvidím s kvetom v ruke. Všímala som si mužov, chlapcov, dámy, slečny, dievčatá bez ohľadu na to, čo majú na sebe a či sú to punkerky alebo vyznávačky ležérneho štýlu. Naschvál som zavítala aj do nákupných centier bez toho, aby som [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 37357x
Priemerná čítanosť článkov: 1698x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy